Ik ben meestal vaker onderweg dan thuis. Tussen fulltime werken, het voorzitten van een Junior League-commissie en het dienen in een Junior League-taskforce, trainen en trainen voor races en het onderhouden van een actief sociaal leven, breng ik meer tijd buiten mijn appartement door dan gewoonlijk, wat veel betekent onderweg eten en snacken.

Hoewel ik eigenlijk gewoon Nike Air Max 270 Femme altijd alle koolhydraten wil eten, is dat niet echt realistisch en ook niet verzadigend, dus ik probeer ervoor te zorgen dat al mijn snacks ook in balans zijn.

Mijn favoriete eiwit voor onderweg is, vanwege het gemak, een eiwitreep. Ik ga meestal voor Luna-repen, maar ik streef eigenlijk gewoon naar alles dat minstens 7 gram eiwit bevat. Ik vind echter wel dat repen met een hoop prote?ne me een beetje misselijk maken.

Andere makkelijke eiwitbronnen onderweg:

hardgekookte eieren (ik raakte er deze zomer eigenlijk een beetje verslaafd aan. Als je super lui bent, verkoopt Trader Joe's ze in een zak met al het werk dat al voor je is gedaan.)
eiwitpoeder in een shake of smoothie. Met een blenderbeker is dit eigenlijk vrij eenvoudig om op het werk gedaan te worden.
zonnebloemboter (of een andere notenboter). Met een stuk toast of Nike Air Max 90 Damen een Engelse muffin en banaan is dit waarschijnlijk de bekendste snack die de vrouw kent.
Griekse yoghurt (als je maag lactose beter verdraagt ??dan de mijne, heb je geluk.)
Ik heb nog een (door ik bedoel ik het hele aardige PR-bureau dat dit je daadwerkelijk zal sturen) een cadeaukaart voor een gelukkige winnaar!

Een ding dat ik mensen vaak vertel, van wie velen denken dat ik echt gek ben, is dat iedereen (behoudens een fysiek of medisch probleem) 100 mijl kan rennen. Misschien kun je morgen geen 100 mijl rennen, en er is geen plan van acht weken voor een bank tot 100 mijl, maar als je het erg genoeg wilt, hoef je alleen maar aan het werk te gaan. Als je bereid bent de tijd en moeite te nemen om je lego's, dag na dag, zo saai als het maar kan worden te plaatsen, kun je je berg in een berg van 100 mijl bouwen. Of 200 voor die Nike Air Max 270 React Damen kwestie.

Dus denk tijdens het dagelijkse werk na over elke Lego die je plaatst en droom over de bergen die je zult bereiken.

Cultureel gesproken praten we graag over het overbruggen van scheidslijnen en het omarmen van verschillen, maar laten we eerlijk zijn; veel van ons leven wordt vaak doorgebracht met mensen zoals wij. Misschien is het de menselijke natuur om af te zweven Adidas Zx 700 Herren naar diegenen waarvan we denken dat ze op ons lijken, wat dat ook mag betekenen. Zeker in de trailrunninggemeenschap spreken we vaak van het vinden van onze 'stam' of van 'familie', een eerbetoon aan de verwantschap die we voelen met degenen met wie we vuil tollen. Terwijl we een gedeeld pad betreden - letterlijk - heeft de trailrunninggemeenschap me ook de mogelijkheid gegeven om intieme tijd door te brengen met mensen die ik anders misschien anders had ervaren.