Met een bestemming in gedachten en een grondige planning voltooid, is het tijd om in te pakken. Houd er bij het voorbereiden van je uitrusting en benodigdheden voor een lange dag vol avontuur rekening mee dat je, om veilig te reizen, meer zult dragen dan tijdens de race. Een zelfvoorzienend avontuur is precies dat, en er zijn geen dropbags, geen medisch personeel, geen hulpposten. Vooral als je alleen reist, kan een paar extra ons Nike Air Presto Femme onvoorziene uitrusting het verschil betekenen in een leuke dag of gevaarlijke situatie. Dat gezegd hebbende, hoe lichter we reizen, hoe sneller en gemakkelijker we ons verplaatsen. Het evenwicht vinden is lastig, maar hoe beter u op de hoogte bent, hoe groter de kans dat u op pad gaat met wat u nodig heeft om veilig te zijn, zelfs als het ongeplande gebeurt. Voor succes tijdens een avontuurlijke run, pak vakkundig in zodat geen onverwachte gebeurtenis je dag ontspoort.

Het is moeilijk om plezier te hebben op een lange dag op pad als je de uitrusting en benodigdheden die je nodig hebt niet kunt dragen. Om je avontuurlijke uitrusting comfortabel te dragen, is het moeilijk om een ??vest of rugzak te verslaan die speciaal is ontworpen voor hardloopvrouwen. Gelukkig bieden veel bedrijven tegenwoordig dergelijke opties in verschillende Nike Air Vapormax Damen draagvermogens. De beste manier om een ??vest te vinden waar je dol op bent, is door er een paar persoonlijk uit te proberen in je plaatselijke hardloopwinkel. Zorg ervoor dat je een rugzak daadwerkelijk met spullen vult en jog over het trottoir wanneer je het probeert om een ??goed idee te krijgen van de pasvorm. De meeste pakketten passen anders wanneer ze volledig vol zijn dan wanneer ze minimaal zijn geladen; speel met hoeveel uitrusting er in de rugzak zit en waar deze is ingepakt. De Gear & Reviews-sectie van TrailSisters.net is een geweldige plek om meer over producten te vinden, en de Forums-sectie biedt een ruimte om advies te crowdsourcen terwijl u winkelt voor een hardlooppakket. Hardlopen is niet jouw ding? Afhankelijk van uw uitrusting, kunt u in plaats daarvan draagbare waterflessen en / of een heuptasje Adidas Gazelle Homme gebruiken.

Als je eenmaal een comfortabele manier hebt om je spullen te dragen, overweeg dan zorgvuldig je kledingkeuzes van top tot teen.

Bescherm uzelf tegen de zon om energie te besparen en uw huid te beschermen tegen kortstondige verbranding en langdurige schade. Een hoed of vizier met een klep of klep maakt een groot verschil, net als een capuchon voor het beschermen van de achterkant van je nek. Zonnebrillen zijn essentieel voor mij ... en een die gemakkelijk te vergeten is bij het aanbreken van de dag. Bij koud en / of winderig weer is een lichtgewicht headwrap of beanie een geweldige optie die gemakkelijk in een rugzak past voor het geval dat.

(Nee, ik heb niet bedacht hoe ik mijn oude trainer terug kan laten komen uit Hong Kong en in mijn zak kan springen, maar ik zal je laten weten of ik dat wel weet.)

Ik schrijf hier melaniecaruana.fr niet vaak over mijn werk en mijn klanten, maar dit is een speciaal geval van botsende werelden. (Wat de laatste tijd veel is gebeurd.)

Een van de accounts waar ik aan werk is DailyBurn, een site die (tot voor kort) meer een site was om je trainingen en eten bij te houden. Ik heb deze site eigenlijk nogal gebruikt toen ik aan het afvallen was om bij te houden wat ik aan het doen was. Ze hebben ook een aantal generieke trainingsplannen die je kunt volgen, enkele leuke uitdagingen en een echt ondersteunende gemeenschap.

Maar deze week hebben ze iets nieuws ge?ntroduceerd, iets waarvan ze denken dat het de toekomst van fitness zal zijn. Hun nieuwe systeem bevat iets dat ze Intelliburn noemen, een mooi algoritme dat een fitnessprogramma voor je ontwikkelt op basis van jouw input.

Wanneer u voor het eerst lid wordt van deze Nike Air Max Zero Dames nieuwe DailyBurn, vult u een vragenlijst in over uw trainingsgeschiedenis, gewoonten en doelen. Ik zei bijvoorbeeld dat ik veel aan het trainen ben, ik ben op zoek naar een strakker lichaam (oh god, ben ik op zoek naar een strakker lichaam), geef de voorkeur aan cardio- en yoga-achtige oefeningen (misschien is dat de reden waarom ik niet echt strakker ben ...) en trainen het liefst ongeveer 45 minuten per dag.

Op basis van dat alles was de eerste training die ik uitspuugde een 'tactische cardiotraining' van 47 minuten. Nadat je de training hebt gedaan, laat je ze weten hoe het gaat en de volgende trainingen die je krijgt, zijn gebaseerd op jouw input. Het algoritme houdt rekening met zaken als: welke trainers hebben de beste reactie van u gekregen, wat voor soort blessures u heeft, de tijd sinds uw laatste training Nike Internationalist Hombre en spiergroepen die recentelijk werkten (dwz u krijgt waarschijnlijk niet twee harde beentrainingen in een rij), en de sporten die je leuk vindt.

Ze noemen hun team van trainers de DB6 (wat me doet denken aan de Magnificent 7), en alle trainers hebben totaal verschillende achtergronden en benaderingen om u te helpen uw doelen te bereiken. Keaira, kan ik buikspieren hebben zoals die van jou? Geweldig.