Het grootste deel van het jaar ben ik meer dan enthousiast over rustdagen. Als voormalig bankaardappel moet ik mezelf nog vaak overhalen om te gaan sporten. Maar nu, in het heetst van de marathontraining, maken rustdagen me een beetje onrustig. (Nogmaals, nooit gedacht dat ik dat meisje zou zijn.) Ik wil rennen!

Maar rustdagen zijn goed omdat ze ons lichaam de tijd geven om te herstellen van het harde werk van de rest van de week. (Dat geldt ook voor slapen! Iets anders kan ik helemaal achter me laten.)

Dat is goed, want de rest van de dag omvat freelance werk, een telefonische vergadering, het werken aan vervolgprojecten voor interviews en het voorbereiden van mijn vergadering vanavond.

En ze heeft gelijk. We kunnen ons niet beperken tot Adidas Zx 750 Womens één identiteit. Daar zijn we mensen te mooi en te complex voor. Vind dus je sterke punten en denk erover na. Gebruik ze wanneer je met moeilijkheden wordt geconfronteerd. Wees geduldig met jezelf en krijg de hulp die je daarvoor nodig hebt. Werk hard om beter te worden - de mensen die je op sociale media ziet en die met blessures te maken hebben, springen niet alleen terug naar hun gezondheid. Het heeft even geduurd om deze plek te bereiken, en ik weet dat ik dit voor altijd zal blijven leren. Maar dat is wat me zal blijven helpen door mijn depressie. Dat is wat me weer op de been zal krijgen.

Toen ik in New York City woonde, kende ik precies twee mensen die een ultramarathon hadden gelopen, en ik dacht dat ze allebei gek waren om het te doen. Heck, ik dacht dat ik gek was voor het lopen van marathons. En toen verhuisde ik twee Nike Air Pegasus 83 Damen jaar geleden naar het westen naar Denver, kreeg Nike Air Vapormax Mujer een nieuwe baan waar iedereen die ik ontmoette een ultra had geleid. Het eerste jaar had ik absoluut geen verlangen. Ik was het meisje dat tot mijn 22e een hekel had aan hardlopen, en meestal heb ik het gevoel dat ik hardlopen accepteer als de activiteit waar ik fatsoenlijk in ben en die ik me kan veroorloven. Ik probeer zoveel mogelijk mijn liefde voor de sport te ontkennen.

Het probleem met het voortdurend rondhangen van hardlopers is dat hun opwinding en passie aanslaat. Hoe verder je gaat, hoe meer schoonheid je ervaart. En hoewel ik worstelde met het idee dat ik geen ultraloper hoefde te zijn, kon ik gewoon een hele goede halve marathonloper zijn, of zelfs gewoon een waardering voor paden; Ik wilde ook zien waar het allemaal om ging en of ik het kon. Dus eind vorig jaar besloot ik Nike Air Max 1 Womens ergens in mijn dertigste jaar dat ik mijn Nike Air Max Motion Mens eerste 50k zou lopen. Ik had een item op de bucketlist nodig, en dat leek zo goed als elk ander.