Ik vind het geweldig dat er zoveel getalenteerde, geweldige vrouwen zijn om mee te netwerken. (Ik bedoel, mijn geweldige "baas" in de Junior League is een senior beauty-redacteur bij Women’s Wear Daily en iemand waar ik professioneel naar opkijk.)

Maar natuurlijk ben ik vooral dol op de levenslange vriendschappen die ik heb gesloten.

Hoe oud zijn leden? Ik dacht dat het alleen vrouwen waren van mijn moeders leeftijd.

Het hangt af van de competitie, maar in mijn ervaring in Washington, D.C. en New York zijn er veel jonge werkende professionele vrouwen. Ik denk dat competities in steden jonger zijn dan competities in voorsteden.

Hoe kan ik meedoen?

Oh, ik dacht dat je het nooit zou vragen. Adidas Zx 750 Femme Er komen een paar nieuwe ledenori?ntaties aan (vereist als onderdeel van het aanvraagproces). Als je je buiten het NYC-gebied bevindt, bekijk dan deze kaart van andere competities in de Verenigde Staten.

Laat het me weten in de comments of per e-mail als je nog vragen hebt - dit is een van mijn favoriete onderwerpen!

Vragen: Was je in een studentenclub op de universiteit? Welke? Ben je lid van de Junior League of een vergelijkbare organisatie?

Op Nike Air Force 1 Herren echt lange, warme dagen heb ik ook een blaas water in mijn rugzak, net als een back-up. Of als ik meer moet gebruiken om op mijn hoofd te gieten, is het fijn om er ook een paar in mijn rugzak te hebben.

Als je ervoor kiest om door de waargenomen dorst heen te gaan, moet je er rekening mee houden. Naarmate de vermoeidheid toeneemt, kan de perceptie van dorst scheef worden en kunnen we vergeetachtig worden. Onze coaches merken dat mensen die drinken door waargenomen dorst doorgaans minder drinken dan degenen die volgens een schema werken.

Dus nu ben je klaar om het op te nemen tegen de duivel in zijn speeltuin. Ga erop uit en heb plezier in die hitte!

Dat was het moment waarop ik merkte dat vrouwen bij trailrunning de kans hebben om te falen. Er wordt verwacht dat sommige dagen enorm slecht zullen zijn. We halen het Nike Air Max Command Heren doel niet, maar we zullen onvermijdelijk iets waardevols leren van onze vermeende mislukking. We zullen op die mislukkingen voortbouwen om een ??solide basis van ervaring en vooruitgang in onze sport te cre?ren.

Ik kan niet falen in mijn werk - dat zou misstand worden genoemd - maar ik kan wel een miljoen keer falen in trailrunning. Weet je hoe bevrijdend dat is? Als herstellende perfectionist en hardrijder is het idee dat falen een middel is om een ??doel te bereiken angstaanjagend en verrukkelijk. Ik heb beide kanten van mislukking ervaren. Er zijn runs waar ik het krijg, en er zijn runs waar ik niet kan bevatten waarom dingen zo zijn verlopen. Er zijn DNF's waar ik nooit dankbaar voor ben geweest. Er zitten littekens op mijn lichaam om te herinneren aan jarenlang leren navigeren op technisch terrein, me te brengen waar ik Nike Cortez Mens nu ben, te spelen voor zo ongeveer alles - zolang het maar vuil, avontuur en de eenvoud van één voet met zich meebrengt tegenover de ander.