De veiligheidslast is ongelijk verdeeld in onze samenleving, gedragen door degenen Nike Air Max Zero Damen die gemarginaliseerd zijn. Voor degenen in de marge overstijgt veiligheid het gezond verstand en verandert het in een litanie van microscopische regels. De regels komen naar voren als vrouwen wordt verteld dat ze op dat moment niet zo gekleed naar die plek moeten gaan om over onze drankjes te waken, want wie weet wat er binnen zou kunnen glippen; wanneer ons wordt verteld stil te zijn; en in onze trailgemeenschap, als ons wordt verteld dat we niet te vroeg of te laat of te hoog of te lang of te alleen mogen rennen. En wanneer de muren die volgens de regels zijn gebouwd, worden geschonden, vragen we ons af welke regel is overtreden. We vragen wat ze dacht dat ze op dat moment van de nacht op dat pad was. We valideren de angsten. We intensiveren de roep om veiligheid. We moeten zeggen dat genoeg genoeg is.

Ja, we kunnen dingen doen Nike Air Presto Womens om onszelf te beschermen. Maar 'bescherming' kan op zichzelf al gevaarlijk zijn, waardoor onze wereld voor altijd kleiner wordt als we 'veiligheid' zoeken, als een zwart gat dat op zichzelf instort en ons en ons gevoel van avontuur in de vergetelheid trekt.

Veiligheid is terugtrekken. Het is een lijn waar we achter hurken; een schild dat we hanteren; een auspice van comfort. De mythe van veiligheid is dat we die zelf in de hand hebben (als we maar 'slim' genoeg zijn). Maar ik vraag me af wat er gebeurt als we over de lijn dansen, ons schild neerleggen of troost werpen? Sommigen zeggen dat we brutaal en dom zijn, 'erom vragen'. Of we worden bekritiseerd als hypocrieten, omdat we beweren veiligheid te waarderen en toch tegelijkertijd avontuur zoeken. Deze lijnen zijn geen lijnen; er zijn geen simpele verbindingen tussen punt A en Nike Air Max 270 Damen punt B. Onze wereld is complex. Hoe we door de ruimte tussen avontuur en veiligheid navigeren, is voor iedereen anders, maar ik hoop dat het voor ieder van ons een gebied is dat de moeite van het in kaart brengen waard is, omdat we eruit moeten. We moeten vrij rondlopen.

Eind vorig jaar, voordat ik zelfs maar een halve marathon zou lopen, laat staan ??een volledige marathon, besloot ik dat ik misschien, heel misschien, de NYC-marathon zou willen lopen. Het was waarschijnlijk na het zien van mijn geweldige vriend Laurel die zich kwalificeerde voor Boston tijdens de NYC Marathon 2009.

Destijds leek het een doel dat echt ver buiten bereik was. Ik naderde mijn streefgewicht en ik had al zoveel avondjes stappen opgegeven (of korter gemaakt) zodat ik wakker kon worden om met Joel te trainen. Wilde ik dat echt doen voor 9 races en vrijwilligerswerk doen bij één race? En zelfs nadat ik dat had gedaan, wilde ik echt een marathon lopen? Dacht ik echt dat ik het zou kunnen? Ik weet niet of ik blogde over het doen van het 9 + 1-programma totdat ik dacht dat het mogelijk was om zowel het 9 + 1-doel Nike Air Vapormax Heren als het marathondoel te bereiken.

MAAR VANDAAG. VANDAAG! Ik eindigde mijn negende race (technisch gezien 8e - één race had dubbel krediet), en - HOLY SHIT! - Ik zal de NYC Marathon 2011 lopen.

Als vrouw in onze samenleving, en als vrouw op de paden, zet ik me in om slim te zijn, maar weiger bang te zijn; Ik beloof verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen daden, maar verwerp het uitgangspunt dat ik het veiliger moet spelen omdat ik een vrouw ben. Ik beloof om naar het soort wereld te rennen waarin ik wil leven en weiger te accepteren dat dit zo goed mogelijk is. Ik heb het geluk deel uit te maken van een gemeenschap van vrouwen en mannen die dezelfde weg vervolgen. Als ik iets 'vraag', is het voor steeds meer mensen om zich bij ons aan te sluiten.