Ken de regels voor hulpposten. Ga er niet vanuit dat uw hond welkom is in tenten of gebouwen die worden gebruikt voor hulpposten. Ik draag een extra waterfles voor Stella in mijn rugzak voor gebruik onderweg en dan heb ik een opvouwbare waterbak voor hulpposten. Nike Air Max Motion 2 Uomo De meeste medewerkers van de ultrahulppost zullen haar schaal voor mij vullen, maar ik neem nooit aan. Als u contact heeft opgenomen met de RD om toestemming te vragen voor uw hond om binnen te komen, hebben ze soms waterbakken bij hulpposten en of traktaties speciaal voor uw hond. Onthoud dat honden geen koolhydraten gebruiken voor brandstof zoals wij doen, ze vertrouwen op vet als brandstof, dus tenzij je een vetbron voor ze meeneemt om mee te nippen, sla dan het voedselhulpmiddel in grote hoeveelheden over. Een kleine hap af en toe zal hen geen pijn doen, maar grote koolhydraat-goodies kunnen GI-problemen bij honden veroorzaken en niemand wil onderweg diarree hebben.

Dit brengt ons bij het volgende nummer, kak. Ik heb mijn honden geleerd om voor de race op commando te gaan als ik in de buurt van een vuilnisbak ben en ik kan het gemakkelijk inpakken en weggooien. Maar laten we eerlijk zijn, zoals wij hardlopers weten, gebeurt er kak. Ken de regels van het trail-systeem waarop je je bevindt. Als je een tas moet pakken en Nike Air Max 97 Hommeeruit moet halen, doe dat dan alsjeblieft, zelfs als het dragen van een tas gevuld met kak niet als een leuk idee klinkt. Veel hardlopers laten hun honden met pakjes rennen, zodat de hond zijn eigen kak kan dragen. Als u de kak achterlaat, zorg er dan voor dat deze ver van het pad verwijderd is, zodat u er niet gemakkelijk op kunt stappen. Volg de regels van het trail-systeem, park of RD over dit onderwerp en neem altijd benodigdheden mee zoals poepzakken om op te ruimen.

Onthoud dat, zelfs als je een hondenthema-race loopt zoals een Canicross-race of gewoon een goede oude trailrace die honden toestaat, beleefdheid voor snellere hardlopers. Als ik race of zelfs train met mijn honden, draag ik geen koptelefoon zodat ik snellere hardlopers achter me kan horen aankomen, maar ook zodat ik de ademhaling en voetstappen van mijn hond kan horen. Stella rent graag achter me op paden en ik moet kunnen horen wat ze doormaakt, vooral als de luchtvochtigheid omhoog kruipt of de zon op volle kracht staat en het heet wordt. Ik ben altijd voorbereid op loopraces om van het pad af te stappen om snellere hardlopers snel en effici?nt rond te laten komen.

Ken het vermogen van uw hond om hitte / koude / vochtigheid / ijs / sneeuw aan te kunnen, of wat de race u ook maar op de hals haalt. Trail races zijn meestal in de schaduw omdat de bomen de zon blokkeren, maar soms kan die schaduw en boombedekking vochtige lucht vasthouden waardoor het moeilijker wordt om af te koelen. Onthoud dat honden anders koelen dan wij, ze zweten niet zoals mensen en daarom zijn waterbronnen die beschikbaar zijn voor een afkoeling van de buik / voet een must bij hardlopen / racen bij warmer weer. Als u met uw hond traint, wat u moet doen als u met hem racet, weet u hoe ze met verschillende soorten weer omgaan. Net zoals we voor onszelf de regel hebben om niets nieuws te proberen op de racedag, geldt hetzelfde voor onze pups. Probeer vóór Adidas Superstar Mens Blue de racedag te trainen met items zoals laarzen voor sneeuw of verkoelende vesten voor warmte. U zult willen weten hoe uw hond reageert en al vroeg met deze items omgaat. Wees op elk moment voorbereid om DNF te moeten hebben omwille van de gezondheid en veiligheid van uw hond als het weer slechter wordt. Een zonnesteek is dodelijk bij honden en kan snel optreden, dus houd rekening met de tekenen en symptomen.

Vanavond heb ik gedronken met een nieuwe vriend (dezelfde caps waardig als een nieuwe baan) en na een paar margarita's liet ik haar mijn voor-en-na-foto zien. Ze was echt geschokt dat ik er zo uit zag. 'Dat lijkt helemaal niet op jou', zei ze. Ik bedankte haar genadig en zei met een glimlach 'ik weet het'.
Ze is een magere meid en we begonnen op de een of andere manier te praten over hoe je jezelf in vorm houdt. "Nou, ik train 4-5 keer per week, eet geen gefrituurde dingen,Nike Air Vapormax Homme  enz. Om onder een bepaald gewicht te blijven", zei ze.
Soms is het gewoon verfrissend om te horen dat mensen die niet actief proberen af ??te vallen dezelfde dingen moeten doen; soms is het echt vervelend. (Echt? Ik moet * dit * gezond blijven om het gewicht af te houden?) (Ik geniet absoluut van gezond blijven ... maar we weten allemaal dat het gemakkelijker is om niet gezond te blijven.)
Ik ben eigenlijk heel opgewonden om aan mijn serieuze marathontraining te beginnen (ik heb gisteren een van mijn runs gedaan, maar mijn eerste echte lange run is dit weekend), zodat ik terug kan op een regelmatig schema. Ik denk dat dat is wat ik nodig heb om op het goede spoor te blijven.