Wanneer ik APPRECIATE freak deze Flexweave bovendeel Reebok bezit gebruikt in de afgelopen periode. Air Force 1 HIGH-schoenen Deze Nano 8, JJ WattII, deze Combination Flexweave-jogger - al die Air Force 1 SAGE LOW-schoenen waren variabel, licht van gewicht, ademend en stevig. Deze Nano 9 uppr neemt normaal gesproken een klein beetje extra factoren tijdens het gebruik van de Flexweave Grow. De theorie zou hetzelfde zijn - nylon palen die zijn gestikt om externe service te leveren, maar die momenteel variabel zijn van de toebox, maar toch zorgt het volledig nieuwe weefsel ervoor dat velen groeien (nou ja, het staat echt voor hen uit de naam), veel en blijf door de mobiliteit te beperken, zal niettemin de voet of zo binnen het voetbed houden tijdens activiteiten. Precies wat deze Flexweave Grow bezit boven de meer verouderde producten, zal het meestal zachter zijn om aan te raken - niet echt een doeltreffend element, maar het kan echt superieur aanvoelen in de voet of zo.
Deze Nano 9 geeft Air Force 1 MID schoenen veel blend-elementen boven het weefsel, grotendeels rond de veter, maar toch komt het dierbaarste Vector-merk voor een keer terug, bedoeld voor een lange tijd en het is ook versmolten boven het weefsel. Deze teen van de voetenrand heeft veel lichtgewicht mix over de tips die bedoeld zijn voor toedrag naast de klimkracht, maar het is echt niet voldoende om deze hardloopschoen te beperken. Deze taal is meestal zeer goed opgevuld maar is niet lomp en is bijzonder onderdeel van nike air force 1 kopen een intrinsiek bootieproces waarvan wordt aangenomen dat het goed is in het product, zonder dat er hotspots nodig zijn om blaren te helpen schuren of misschien te schuren.
Deze Nano 9 is meestal een onderzoekende gezonde. In de lengte, wanneer ik in de regel moet zoeken, verlaag dan een soort van 1/2 meting met Reebok-effectiviteit tot een 10, zelfs als de Nano gezond is rondom Air Force 1 LOW schoenen een soort van 10. 20. Wanneer ik don ' t geloofde dat ik naar waarheid kon opnemen was verloren, hoewel het legitiem was om te helpen meten gaf iedereen een beetje veel meer tijd in vergelijking met wanneer ik in het algemeen. Deze voeten is ook extra comfortabel, met veel dode ruimte over het niet in het voetbed en een heel klein beetje boven de cijfers, en zodra het strak was geregen, leek er een opeenhoping van haakjes op hij / zij te eindigen met het rijgproces. Dit is met de Flexweave Grow zeker niet volledig stabiel, en het was ook niet genoeg om volledig beknibbelen op beveiliging, maar de gezonde is niet één op één geweest voor het geval dat zeker is wat u precies wilt.