Dimension siger, en Bushido II indeholder en yderst nøjagtig, sikker og sund plads. Salomon Speedcross 3 sko A din rygshæl tumbler føles marginalt under hvilke alternative støvler og sko jeg udfører omkring, mens jeg stadig opretholder dette din rygshæl solidt som en konsekvens af din stærke baghæl bagved. En Bushido II indeholder et sladdet sprog svarende til dette forbundet med et Salomon S-Lab Sensation sæt. Et aspekt af dit sprog vil blive fortøjet til din fodleje, der inkluderer et elastisk imødekommende stof. Salomon sko butik derfor, midtfodet på din atletiske sko ser alvorligt ud som om de klemmer en 12 tommer inden nogle gange strammes en snørebånd. En forfod er bestemt meget lavt lydstyrkeniveau klart, når jeg har overlegen om det allerbedste med denne ft, hvis jeg er klædt i en atletisk sko. Det kan undertiden være ganske begrænset i modsætning til Los angeles Sportiva Lycan, hvilket ikke er en hovedsageligt kæmpe atletisk sko.

Når jeg skriver, vejer en Bushido Salomon-sko II billige som en Altra Timp 1. 5. Jeg spildt stor tid omkring enten støvler og sko, plus jeg synes faktisk, at en Bushido II mener, at det er lidt mere tungt til 12 tommer. Der er ingen tvivl om, at dette helt sikkert først og fremmest er som en konsekvens af stor fleksibilitet af din Timp såvel som fjern relativ soliditet af din Bushido II. Under alle omstændigheder er en Bushido II 's marginalt alvorlige overskydende fedt ikke en betydelig udfordring, Salomon Speedcross 4 sko, men det er helt sikkert detekterbart for trl. Funktion, det er virkelig mindre tungt sammenlignet med en masse løsninger, der leveres med meget ens niveauer af sikkerhedsforanstaltninger plus vævstraktionsudvidelse fra alternative virksomheder.

Overlegen https://www.kadysportsko.com/salomon-se … x-c-1.html

En Bushidos overlegen består af en blanding af åndbar AirMesh plus fremstillede overlays for at give hjælp plus modstandsdygtighed. Det kunne blive din en stærk TPU-plastikhætte til at beskytte mod forudsigelig rock-kicking. En uden for din baghæl tumbler bærer det et supplerende plastisk overlay for at få øget hjælp plus beskyttelsesforanstaltninger. Når jeg håndteres for forudgående, vil et aspekt af dit sprog være sammen med en indersål, der har et imødekommende stof, dette krammer en fodfod, mens du beslutter at lægge en atletisk sko til.