Allereerst willen we iedereen bedanken die een aanvraag heeft ingediend voor de Trail Run Adventure Grant die wordt aangeboden door Trail Sisters, Under Armour en CamelBak. We hadden in totaal 271 inzendingen en het was op zijn zachtst gezegd vrij moeilijk om het terug te brengen tot 6 winnaars. Elke applicatie had een Nike Air Max 200 Dámské unieke missie en reden waarom het een fenomenaal trail-run avontuur zou zijn ... we zouden genoeg beurzen voor iedereen willen hebben. Voor degenen die niet zijn geselecteerd, hopen we dat je je avontuur nog steeds Nike Air Force 1 Uomo zult nastreven, omdat het een levensveranderende ervaring kan zijn, of gewoon wat je nodig hebt om je passie te vervullen om van het buitenleven te genieten.

Mijn moeder wordt dit jaar 73. Een van de dingen waar we allebei van genieten is hardlopen. Mijn moeder heeft de marathonafstand afgelegd en we deelden een weg half bij de Grand Tetons. Ze heeft nog nooit in de bergen gelopen en dat zou ons avontuur zijn. Een moeder-dochterreis van licht epische proporties. De locatie zou Mount St Helens zijn, omdat het iconisch is in onze staat. We zouden een tweedaagse verkenningstocht door het gebied maken, inclusief delen van Nike Air Max 720 Womens de Loowit Trail.

Ik geef het toe, ik heb VEEL schoenen. Ter verdediging: ik speel of doe mee aan een sport sinds de volwassen leeftijd van 5 jaar. Ik ren, doe gewichten en soms doe ik beide in hetzelfde tijdsdomein. Dus om eerlijk te zijn, heb ik elke week een hoop werk in de sportschool of onderweg gedaan en ik heb uitrusting nodig die aan die eisen voldoet.

Ik heb Reebok Nanos gehad, waarvan ik sommige liefheb en andere niet zozeer. Ik dacht dat ik van de Nike Metcon 2 hield, maar ze kregen een vreemd piepend geluid dat ik niet hoorde toen ik ze voor het eerst kocht.

Toen de Nike Metcon 3 werd uitgebracht, had ik hoge verwachtingen van de nieuwste aflevering omdat ze er echt cool uitzien! Naar mijn mening is het paar dat ik net heb gekocht en voor het eerst geprobeerd, het beste dat ik tot nu toe heb gehad. De Metcon 3 Fade, Nike Air Presto Hombre die ik heb, heeft een prachtig kleurverloop, dat vervaagt van een licht (bij de teen) tot een licht donkerblauw (bij de hiel), dat me doet denken aan de oceaan.

Degenen die we in deze blog hebben genoemd, zijn de zwarte / racer roze / hyperviolette iteratie. De Metcons zijn statement schoenen, zonder aan prestaties in te boeten.

Verbeterd met ongelooflijk lichtgewicht materialen om snelheid een prioriteit te maken op het veld, deze schoen is nog responsiever en heeft een uni-tong wrap voor gestructureerd comfort en pasvorm. Het heerlijke bovenwerk van textiel met een patroon zorgt voor een zeer stijlvolle look.

ADITUFF Nike Air Max Command Womens ? rond de teen en voorvoet vermindert slijtage terwijl u azen serveert. ADIPRENE? + over de volledige lengte absorbeert schokken en extra ondersteuning in de middenvoet voegt stabiliteit toe terwijl je naar buiten www.melaniecaruana.fr sprint. Singelband in de middenvoet verhoogt de stabiliteit tijdens snelle snijbewegingen; 3D TORSION? biedt adaptieve ondersteuning van de middenvoet; SPRINTFRAME-constructie biedt de perfecte balans tussen lichtgewicht en stabiliteit, en de ADIWEAR ? 6-buitenzool biedt de ultieme hoge slijtvastheid.