Mexico-Stad heeft de afgelopen jaren een lange weg afgelegd in termen van vervuiling, maar het is nog lang niet perfect. Of je er nu gevoelig voor bent of niet, het kan een goed idee zijn om de luchtkwaliteit te controleren als je door de stad rent.
Ge?nteresseerd om verder de stad uit te trekken voor grote avonturen met warme mensen? Bekijk Aire Libre, dat wordt gerund door vrienden van mij uit Mexico-Stad. Ze bieden begeleide retraites en ervaringen op de mooiste wandelroutes in Mexico. Bekijk het gedeelte #weekendtrails op hun website voor New Balance 574 Homme meer routes en trailrun-idee?n in de buurt van Mexico-Stad.
Ik heb geen auto hier in de stad, dus al mijn trail-avonturen beginnen met een uber-rit, een ritje maken met vrienden of Parkbus. Parkbus is een betaalbare shuttle die je naar enkele van de nationale parken in Mexico-Stad brengt. Tot dusver heb ik hun dienst gebruikt om Nike Air Max 90 Hombre het Parque Naciónal El Chico in de staat Hidalgo en Parque Naciónal Nevado de Toluca in de staat Mexico te bezoeken.
De trail running + ultra running scene groeit exponentieel. Er zijn elk jaar honderden trail + / of ultra-races om uit te kiezen, wat betekent dat je meer keuzes hebt dan ooit tevoren. We hebben al gepraat over wat je in je eigen persoonlijke leven moet overwegen voordat je een race kiest ... maar wat als je het hebt teruggebracht tot twee of drie races. Hoe kies je welke je dit jaar * nodig hebt *!
HEAD begon met het herontwerpen van grafeen, 's werelds sterkste maar lichtste materiaal, en voegde een uniek schokabsorberend materiaal toe aan de frameconstructie. Het resultaat is minder schokken dankzij snellere vibratiereductie na balimpact en een onge?venaarde aanraking die nog meer wow-momenten biedt.
De Nike Air Max 270 Femme HEAD Graphene Touch Speed ??S is geüpdatet ten opzichte van zijn vorige model, maar heeft een dikkere constante bundel, meer flex en hoofdlichtbalans, samen met de trillingsdempende eigenschappen van Graphene Touch.
Een tester vatte het samen door te zeggen: "Alle voordelen van een lichter frame, maar met het gevoel van iets dat dichter bij de 11oz. Modellen staat."
De eervolle HEAD-vermeldingen zijn de Graphene Touch Instinct MP, Graphene Touch Instinct S en Graphene Touch Speed ??MP
FlipBelts zijn een comfortabel alternatief voor hardloopriemen voor armbanden die niet op al je spullen passen. De FlipBelt is speciaal ontworpen om plat en stevig op je heupen te zitten zonder te stuiteren of omhoog te rijden. Zonder gespen om te knellen of onaangenaam schuren te veroorzaken, trekt u gewoon een FlipBelt aan als een broek, plaatst Adidas Zx 750 Damen u deze over of onder kleding en schuift u uw spullen gemakkelijk door de meerdere openingen rond de riem. Door de riem om te draaien, worden alle openingen gesloten en worden uw items verder op hun plaats gehouden. FlipBelts komen in reflecterende, ritssluiting en klassieke iteraties.