Toen ik werd gemaakt, kreeg ik een dubbele portie Imposter-syndroom, gecombineerd met een extra portie Napoleon Complex. Het is een problematische combinatie van negatieve persoonlijkheidskenmerken zolang ik me kan herinneren. Ik heb een chronisch gezwollen knokkel als herinnering hieraan, gegeven door mijn beste vriend van de middelbare school. Terwijl Adidas Zx Flux Mens ik leerde dat ik, met 105 pond, geen toekomstige West Point Cadet zou moeten worstelen, kon ik die les niet vertalen naar andere "meer afbijten dan ik kan kauwen" momenten. En dat is ok. Misschien maakt het me zo succesvol?

Om dit te bewijzen, Nike Air Max Axis Dámské begon ik 12 jaar later met hardlopen. Ik had een beetje overgewicht en opereerde op de atletische kennis van een bandgeek die ook president was van de Latin Club (vreemd genoeg specifieke Perkins). Mijn sporten in mijn jeugd omvatten een korte, en niet-succesvolle, periode van dans, en 2 jaar als het molligste lid van het junior hoge zwemteam. Hardlopen kwam bij mij per ongeluk, zoals hero?ne. Mijn vriend schreef me in voor een 5 km en mijn man vertelde me dat ik die afstand onmogelijk zou kunnen afleggen zonder training. Ik heb echt geluisterd en een C25K-app gedownload. Dit begon een Adidas Superstar Mens Black lange periode van het afleggen van een nieuwe afstand en zei: "maar ik zal nooit een (volgende afstand invoegen) willen lopen." Binnen 12 maanden eindigde ik mijn eerste wegmarathon.

Met een glimmende 26.2-sticker op mijn auto voelde ik me nog steeds een buitenstaander, een mollig kind in een magere wereld - een schildpad tussen hazen. Mijn oplichtersyndroom wordt verergerd door mijn behoefte om mezelf te omringen met werkelijk fantastische mensen. Terwijl ik bleef rennen, ontdekte ik hardloopvrienden die mijn vaardigheids- en ervaringsniveau ver te boven gingen. Ik vond mezelf een wereld van mensen naar wie ik kon opkijken, maar ik voelde me er laag door. Het was echter prachtig. Ik had Amanda, de snelle wegmarathonloper; Wayne, "The Pain Train", het 100 miler BEAST; Chris, de Unogwaja; en Tim, wiens benen eruit zien als een Nike Air Max 270 Pánskéanatomieposter. Ik was een kleine vis in een grote vijver. Op echte Engelse grote manier las ik alle boeken. Ik ben begonnen met Alexandra Heminsley en Chris McDougall, daarna Haruki Murakami en Mark Rowlands. Ik was zo verliefd op de geest van deze sport.

Voor hardlopers zorgt de hiel-teenactie van hardlopen voor enorme schuif- en slagkrachten op de bal en hiel van de voet. U vindt de klinisch geteste vulling in die delen van de sokken ter bescherming tegen de veelvoorkomende verwondingen die veel hardlopers in de Experia-sokken oplopen.

Experia? elimineert alle behalve de essenti?le door Thorlos? gepatenteerde dunne kussenvulling, die is gevormd en gevormd om te passen bij het natuurlijke bal- en hielaanvalpatroon, wat resulteert in bescherming tegen stoten zonder extra gewicht en een aerodynamische pasvorm die de voet omhelst.Adidas Zx 700 Femme

Het lichtgewicht Achillespeeskussen van de sokken beschermt tegen schuren en schuren en functioneert ook als een hielvergrendeling, dus deze sokken worden goede vrienden met de hoogwaardige hardlopers, fietsers, wandelaars en fitnesswandelaars.