Hans / hennes holdning kombineres feilfritt med all visjonen med Nike Behave Infinity Work. Å styre unna skader, slik at joggere lett kan fortsette å anskaffe seg raskere. For å gjøre det synet, bestemte den spesielle Nike-staben rett og slett av VP angående Shoes Brett Holts og også Nike Sporting-aktiviteter. Studier Forskningslaboratorium Sko eller støvler.
Støtdemping: Inkluderer mye mer om Nike 's velkjente Behave sjokkabsorpsjon. Det er absolutt 24% mye mer Oppfør minne-skum inne i Infinity Run' s mellomsåle.
Stabilitet: Det er ikke synlig når reparasjon ovenfor Air Force 1 SAGE LOW sko gir en minimering av personskader. For å gjøre en mye mer demokratisk behandling av stabilitet - uten håndtak - økte det arbeidende personalet den spesielle mellomsålen for å passe til den ekstra støtdempingen.
Rocker Air Force 1 sko billig geometri: Til syvende og sist, for å gjøre et mye mer jevnt trekk som kommer fra høy hæl for å være i bunn, samlet de spesielle ansatte læringene fra Vaporfly og utviklet https://www.jonaskotilbud.com/ også en hvilken som helst rockergeometri som gjør det mulig å få et enklere trekk.
Kommer fra see here venstre: Nike VP angående Sko Brett Holts og også Nike Sportsaktiviteter Forskningslaboratorium Sko eller støvler Studier Filmregissør Forfatteren Worobets.
Opprinnelige meninger
Hvordan kan alt som har effekt på arbeidet? Rett etter et par stykke over en treningsmaskin (btw Woodway tredemøller er vanligvis utrolig) og også flere Air Force 1 HIGH-sko som er effektive med asfalt, er de mine egne første meninger:
Utrolig Behave tilhengere kan tro at Nike slo et stort forbedringsalternativ. Min partner og jeg observerte de mange problemene med hensyn til Unbelievable Behave Air Force 1 MID sko nøyaktig som alle andre, og også Nike reagerte på alle.
Mottatt Whitcomb weartesting den bestemte Infinity Run Vår helt egen mottatte Whitcomb mid-weartest.