Derfor vil de faktiske Nike Zoom Kobe IV-skoene Lycan effektivt konvertere Los angeles Sportivas bakkeoperasjonskunnskap til et komfortabelt langdistansesko? Etter 100 kilometer innen fottøyet, er jeg ganske overbevist om hvordan løsningen faktisk er Med denne evalueringen vil jeg dele opp nøyaktig hvordan jeg har kommet frem til denne spesielle sammendraget og gi mine personlige ideer om nøyaktig hvordan Los angeles Sportiva kan forbedre fottøyet mye mer.

Kamp

For vanligvis er det best å ta på seg selve Lycan personlig før du bestemmer deg for å kjøpe dette. Skulle du velge å kjøpe dette på internett, må du lage Nike Zoom Winflo 6 sko for å gjøre bruk av din egen vestlige dimensjon. Los angeles Sportivas transformasjon gjennom Western for å HELT USAs dimensjon ser ut til å være noe borte, derfor fungerer deres egne fottøy ofte lite gjennom med hensyn til en halv til noen full amerikansk størrelse. For eksempel satte vi på ALL OF US 11. 5 i mange fottøy. Innen Lycan, jeg 'd for å dimensjonere til og med ALL OF US 12. 5.

Gordon Gianniny evaluerer den faktiske Los angeles Sportiva Lycan med hensyn til Sore

Foruten dimensjonen, passer den faktiske Lycan virkelig på en annen måte gjennom ekstra Los angeles Sportiva fottøy jeg har lagt på. Den er konstruert om merkets 'romsligere Speed-finale', men jeg har funnet ut at den faktiske kampen blir mye mer romslig sammenlignet med ekstra fottøy konstruert på en eneste finale som Akasha. Nike Air Max Speed ​​Turf sko faktiske Lycans bakhæl så vel som midtfoten er ikke spesielt brede, men de har en tendens til å være ganske høye volum. Fordi jeg har oppnådd veldig lave buer, ville jeg for å senke de faktiske snørene ganske begrensede for å få en veldig lett passform i selve midtfoten. Men for de som har jevnlige så vel som høyere buer, burde selve Lycan for å matche trygt så vel som enkelt. Selve Lycans toebox er ikke fordi bred og buet er en Altra, men det vil gi mye mer plass med tå-splay sammenlignet med ekstra Los angeles Sportiva fottøy. Jeg har Nike Shox TL CDG sko brukt.

Gordon Gianniny Nike Air Max 1 sko salg evaluerer den faktiske Los angeles Sportiva Lycan med hensyn til Sore

Gordon Gianniny opererer i Los angeles Sportiva Lycan, Gunnison, COMPANY. bilde gjennom Katie Lyons.