Het is weer tijd om een ??lokale bruiloftverkoper onder de aandacht te brengen! Deze maand gaan we (vrijwel natuurlijk) om tafel met Kelsey McQuiston. Kelsey is een haarstylist bij UpTown Style Afstudeer Jurken en bruidshaar is een van haar specialiteiten! Kelsey heeft zelfs mijn haar in opsteekkapsels gestyled voor proms, optochten en mijn bruiloft! Ze is een getalenteerde stylist die veel aandacht besteedt aan elk detail. Lees hieronder ons interview met haar voor meer informatie over het boeken van haar voor je trouwdag!
Vertel ons over jezelf! Wanneer ben je begonnen? Waarom besloot je haarstylist te worden? Wat vind je het leukst aan het zijn van een bruiloftskapper?
Ik ga mijn 15e jaar als stylist in. Kort na mijn afstuderen realiseerde ik me dat stylist worden meer was dan een passie, het was waartoe ik geroepen werd. Ik hou niet alleen van de creatieve uitdaging van mijn werk, ik hou er ook van om mensen zich mooi te laten voelen. Ik geniet er echt van om verbindingen te leggen met mensen en te ontdekken wat hen vreugde brengt! Matric Dresses 2020 Als bruiloftstylist ben ik in staat om een ??stukje van de droom en visie van de bruid tot leven te brengen! Ik voel me altijd zo gezegend dat ik voor zo'n speciale dag ben uitgenodigd.
Hoe ziet jouw training eruit? Hoe blijf je op de hoogte van de laatste trends op het gebied van bruiloftshaar?
Opleiding is in de loop der jaren ge?volueerd. Wat vroeger persoonlijke lessen waren, kan nu virtueel worden gedaan. Ik vind het leuk om af te stemmen op trainingen door topstylisten om nieuwe technieken te leren. Ik ben regelmatig op sociale media om op de hoogte te blijven van de laatste trends op het gebied van bruiloften en bruidshaar.
Ik heb het coronavirus bestudeerd, de richtlijnen van de overheid bestudeerd, geraadpleegd met andere eigenaren van boetieks - ik heb zelfs voor advies gesproken met de Program Supervisor for Workplace Wedding Dresses Safety & Health van Massachusetts!
Maar het feit is dat iedereen op dit moment alleen zijn gezond verstand kan gebruiken. Omdat ‘gezond verstand’ er voor iedereen een beetje anders uitziet, weet ik dat het belangrijk is om uit te leggen welke veranderingen ik aanbreng, en waarom, en ik weet dat dit niet voor iedereen zal gelden.
De ervaring
Ik ben er trots op dat ik als geen ander een winkelervaring voor trouwjurken kan bieden. Mijn focus is altijd op het individu geweest.
Wat is belangrijk voor jou?
Wat maakt je blij?
Welke jurk geeft jou vlinders in, op je trouwdag en op je foto's voor de komende jaren?
Dat moment waarop ik het vastspijker, en je ziet jezelf in de jurk die aan alle eisen voldoet ... Dat moment kan echt magisch zijn - ik wil niet dat je die speciale ervaring mist.
Dus je zult me ??niet zien in Bridesmaid Dresses ziekenhuisjassen en gelaatsschermen, je temperatuur opnemen voordat ik je binnenlaat! Deze zouden mij technisch iets veiliger houden, maar gaan ten koste van de warmte en verbondenheid die onze afspraken zo bijzonder maken. Voor mij is die prijs te hoog.
In plaats daarvan heb ik andere compromissen gesloten. En, zoals bij elk compromis, zal niet iedereen er blij mee zijn. Sommigen zullen me vertellen dat ik te ver ben gegaan, anderen dat ik niet ver genoeg ben gegaan ...
Daarom werd mijn besluitvormingsproces geleid door twee vragen:
Wat houdt zowel mijn klanten als mijzelf zo veilig mogelijk?
Welke compromissen kan ik sluiten om de ervaring te bieden die ik gewend ben en het risico aanvaardbaar laag te houden?
Ik begrijp het. Er is geen perfecte oplossing. Maar ik heb mijn best gedaan en ik hoop dat de veranderingen die ik heb aangebracht voor jou zullen werken!
Geen reis naar Napa is compleet zonder een bezoek aan de beroemde wijngaarden van de regio! Kom langs voor een proeverij bij Charles Krug (de oudste wijnmakerij van de vallei), of combineer een glaasje bubbels met een rondleiding door de historische grotten van Schramsberg Vineyards.
Als je wat tijd wilt besparen tijdens een dag wijnproeven, overweeg dan om tijdens de lunch een combinatie van eten en wijn te gebruiken. Long Meadow Wedding Dresses 2020 Ranch biedt de perfecte combinatie van gerechten van boer tot bord en hooggewaardeerde wijnen. B Cellars, Round Pond Estate en Cakebread Cellars staan ??ook bekend om hun perfecte combinaties. Wijnliefhebbers moeten ook tijd vrijmaken voor een maaltijd bij Press, het St. Helena steakhouse met een kelder die meer dan 10.000 flessen bevat, waarvan sommige dateren uit de jaren 50.
Geen wijndrinker? We hebben je gedekt! Pak een biertje met de coole kinderen bij Cadet, bestel een margarita bij Gran Electrica of bezoek Sky & Vine op het dak van het Archer Hotel, dat dankzij het omgekeerde happy hour perfect is voor cocktails tot laat op de avond.