De volgende dag deed ik het opnieuw. Ik heb het eigenlijk twee keer gedaan. Iets meer dan twee mijl. In de tweede ronde stopte ik wat langer. Ik hield mijn rechterhand over mijn hart, mijn linkerhand over mijn buik en sloot mijn ogen. Ik haalde diep adem. Ik luisterde naar het water. Aan de wind die de bladeren ritselt. Tot het verre geluid van blaffende honden. Ik opende mijn armen en mijn ogen en maakte Nike Internationalist Womens grote schepbewegingen. Scheppen naar mijn centrum. Ik schepte in de bomen, het water, de opgevouwen heuvel, het grind, zelfs de blaffende honden. Ik schepte alles in en ademde.

De derde dag wilde ik het vijf keer uitvoeren. Ik werd opgewonden. Ik liet de hardloper in mij die van heuvels houdt en steeds meer en meer duwen en verder en verder en verder overnemen. Maar ik stopte mezelf. Slechts twee, zei ik. Ik heb het zelfs hardop gezegd. Deze heuvel ging niet over een run. Ik wist op dat moment niet wat het was of waarom ik me zo gedwongen voelde om het steeds opnieuw te doen. Maar ik liet het gewoon zo zijn. Ik liet mezelf, zoals ze zeggen, ermee zitten.

De vierde dag had ik een zware ochtend. Ik had de avond ervoor wat niet-zo-geweldig nieuws ontvangen, ik had ruzie, ik had niet goed geslapen en voelde me onrustig. Ik besloot de heuvel niet te doen. Ik redeneerde dat het tijdverspilling was, dat het saai was en ik vond Nike Cortez Damen het toch niet leuk. Ik ging toch weg om een ??vriend te ontmoeten voor de lunch in 45 minuten.

Maar toch, ik was zo opgewonden dat ik me niet in het midden voelde. Ik voelde me verloren in de lucht boven mijn hoofd. Ik had intu?tie en redenering achter me gelaten. Ik bevond me in een spiraal van zelfvernietigende chaos. Ik ging naar buiten en stond daar een minuut lang tegenover de zon (iets wat ik bijna elke ochtend graag doe)…. misschien in de hoop dat het me gewoon de antwoorden zou geven. ... Ik ging terug naar binnen en trok mijn hardloopkleding aan.

Ik duwde mijn woede de heuvel op. Ik duwde mijn frustratie in elke stap. www.sushicornerpesaro.it Ik liet het allemaal keer op keer borrelen en ik gooide het op de stoep terwijl ik langs een denkbeeldig touw omhoog en omhoog trok. Hoger en hoger. Hoe meer overstuur ik me voelde, hoe meer de aarde achteruitging. Hoe meer ik in het gezicht het steile vilt voelde, hoe meer ik moest verzachten en ontspannen als ik helemaal de heuvel op wilde. ... Hoe meer de heuvel me dwong los te laten.

Toen Nike Air Max 270 Hombre ik de top bereikte, liep ik. Langzame en doelbewuste stappen terwijl ik werkte om mijn ademhaling te kalmeren. Ik was terug op het grindveld onder het groene bladerdak en langs het stromende water. De lucht was zichtbaar, maar alleen op plekken tussen de bladeren. Ik voelde me volledig bedekt in de aarde. Geaard. Ik schepte weer mijn armen. Twee, vijf, 10 keer. Ik trok het in mijn centrum en Nike Air Max Zero Damen ademde de aarde in mij. Niets dat ik 10 minuten geleden voelde, bestond. Ik voelde me tegelijkertijd Adidas Superstar Damen volledig vrij en ook volledig verbonden.

Na enkele minuten ging ik terug naar beneden. Ik liep wat, maar liet me vooral door de zwaartekracht trekken. Met elke neerwaartse trek concentreerde ik me op het terugkeren naar de aarde, op aarding, op zinken en erin wortelen. Bij elke stap concentreerde ik me op stilte. Bij elke stap stelde ik me voor dat ik steeds verder in het landschap om me heen zou versmelten tot ik het gevoel had dat ik helemaal niet de heuvel af rende.